بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
رونمایی پودر سپيد پرايم واش | پاکسان همچنان به سلامت خانواده می اندیشد
شرکت پاکسان به عنوان يكی از باسابقه ترين و بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی امروز ۲۱ آبان ماه از محصول جدید خود رونمایی کرد .
کد خبر : ۲۷۵۸۸۲

به گزارش بورس نیوز، در این مراسم که با حضور مرادی، مدیرعامل گروه صنایع بهشهر، حقی، مدیرعامل هلدینگ شوینده و مدیران ارشد شرکت های گلتاش و ساینا برگزار شد از پودر سپید پرایم واش که در بسته بندی های ۶۰۰ گرمی به بازار عرضه خواهد شد بصورت رسمی رونمایی نمود .

پودر سپید پرایم واش که با فرمولاسیون جدید و اختصاصی در شرکت پاکسان تولید می گردد علاوه بر قابلیت بیشتر در امر پاک‌کنندگی و لکه بری دارای آخرین استانداردهای کیفیت و سازگار با محیط زیست می‌باشد که در راستای نیاز سنجی مشتریان و با هدف کسب سهم بیشتر از بازار پودر شستشو در کشور برای شرکت پاکسان تولید می گردد .

مرادی نیز در این مراسم رونمایی با اعلام اینکه مواد شوينده يكی از پر مخاطب ترين محصولات مصرفی به شمار می روند و چون با سلامت جامعه در ارتباط هستند بی شك در توليد و عرضه آن نيز دقت بسياری وجود دارد افزود : پاکسان با پشتوانه بیش از شش دهه تجربه و تخصص به عنوان اولين توليد كنندگان موادشوينده، بهداشتی و صنعتی در ايران است كه سال ها و نسل های متماديست با عرضه محصولات مرغوب در ايران و ساير كشورها در خدمت سلامتی خانواده ها بوده و هست و،طی سال جاری و حضور مهندس محمدی راد همواره تلاش نموده به عنوان يك شركت بزرگ و نام آور از پيشينه، ‌قدمت و نام و نشان خود صيانت نمايد.

به گفته وی شناخت بسیار خوب مهندس محمدی راد از ظرفیت ها و پتانسیل مجموعه باعث شده است که پاکسان با بهبود کیفیت و ارایه محصولات جدید ، نقش پررنگ تری برای پاکسان در سبد خانوار تعریف کند .

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر همچنین اضافه کرد : پاكسان علاوه بر دارا بودن سهم عمده اي از بازار داخلی، توانسته است در زمينه صادرات در بازارهای خارجی آنگونه كه شايسته نامش هست بدرخشد و مطمئن هستیم با حضور تیم متخصص و متعهد پاکسان ، میزان صادرات فعلی علیرغم تمام دشواری های حاکم بر تولید و صنعت افزایش یابد .

شایان ذکر است شرکت پاکسان با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با بکارگیری متخصصین و مهندسین مجرب، هم اکنون به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پیشتاز در صنعت مواد شوینده و بهداشتی، كاملترين سبد كالايی را داراست و و از ديرباز در اين زمينه فعالیت می‌كند.

مخاطبين محصولات پاكسان دركشورهای منطقه نيز برندهای سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، سیو، شبنم، گلنار و عروس و… را می شناسند و به آن اعتماد دارند.

پاكسان همواره تلاش كرده با استفاده از نيروهاي مجرب، دستگاه هاي به روز و كنترل كيفيت در بالاترين سطح بهترين و مرغوبترين محصول را به بازار عرضه كند. محصولی كه شايسته نام پر آوازه پاكسان و مردم شريف باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر